Monday 14 August 2017

Forex Blogg


Nick B s Forex Blog. Läs från Nick Bs Forex trading blogg, så du kan använda Price Action för att göra pips på något valutapar konsekvent också. I dagens analys gör jag ytterligare analyser på AUDNZD-handeln som utlöste igår kväll, den väntar på GBPUSD-handel och en eventuell kommande USDCAD-inställning. USDCAD-inställningen ser väldigt bra ut, så håll ögonen på det. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. In today s analys vi ser flera inställningar av olika styrkor AUDNZD visar en stark kort inställning som ännu inte har utlösts, jag har placerat min post och stoppar i analysen. GBPUSD har en mer riskabel lång installation, men ligger för närvarande på starkt stöd. Slutligen, EURUSD och GBPJPY båda har svagare inställningar men det är fortfarande värt att hålla ett öga på dem. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live Fortsätt läsa. I dagens analys analyserar jag potentiella inställningar på de flesta NZD-par NZDCAD, NZDUS D och NZDJPY visar alla potentiella långa affärer. Även om EURNZD visar en potentiell kort, närmar sig AUDNZD stark motstånd, där en kort omkastning kan hända. Tänk inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live. Today, jag diskuterar gårdagar misslyckades EURGBP kort handel och jag ser lite starkt stöd och motstånd på EURAUD, USDJPY och USDCAD. Dessa områden kan leda till goda omkastningar på måndag. Kolla in videon för fullständig analys. Glöm inte att prenumerera till YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. Idag är priset närmar sig några mycket starka stöd - och motståndsområden Jag tittar på 1 6240 på GBPAUD för en kort återföring. Den 114 60 på USDJPY för en kort återföring , och 0 7060 på NZDUSD för en lång återgång. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live. Today har vi flera starka inställningar. Både EURJPY och CHFJPY är starkt korrelerade ed och visar en liknande stark kort inställning på 12-timmarschemat. Inte bara sitter detta motstånd, det slår också en stark trendlinje. USDCAD-inställningen ser också väldigt bra ut, men var vänlig medveten om att CAD-räntemeddelandet är ute idag och det kan påverka denna setup. Don t glömma att prenumerera på YouTube Channel så att du kan få meddelande så snart videon går live Fortsätt Reading. In dagens analys har vi en inställning på AUD NZD som bildar Motståndsområdet som det för närvarande är satt ovanpå har en historia att vara stark och pålitlig, så håll koll på den här handeln och var noga med att ställa in eventuella prislarm om du behöver. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart som möjligt videon går live. We har en snygg reversering fortsättning setup som har bildats på NZDUSD denna inställning är mycket nära att utlösa, så kolla in det snabbt Jag förklarar min post, stopp och mål i detalj mot slutet av analysvideon. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. Today har vi två potentiella inställningar en USDCHF kort bildning på 12 timmar och en EURUSD lång formning på den dagliga Watch analysen för en detaljerad uppdelning. Glöm inte att prenumerera till YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. There är en lång omvandlingsuppställning som bildas på EURCAD. Inställningen är inte bra, men det är värt att hålla ett öga på att EURUSD sitter ovanpå ett starkt supportområde , men vi har ännu inte se obeslutsamhetsformulär efter den senaste nedgången. Jag misstänker att vi kommer att se det snart, så titta 1 0570 noga för en hausseffektiv omvändning. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart som möjligt Videon går live Fortsätt Reading. Today återvände jag den potentiella AUDCAD-handeln som upptäcktes igår Tyvärr kom jag inte över några inställningar på dagens diagram. Dont glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. In toda ys-analys Jag upptäcker tre par som visar starka och lovande tecken på inställningar, så se till att hålla koll på GBPUSD, AUDCAD och CADJPY. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. Today upptäcker jag två potentiella korta inställningar på GBP AUD och GBP USD. Dessa inställningar ser ganska bra ut för tillfället, men ljusen stänger inte några timmar. Jag tittar på dessa på 4h och 8h-diagrammen. Notera FOMC-kursmeddelandet ikväll om du anger GBP USD. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live. In dagens analys upptäcker jag en potentiell AUDCAD lång handel Vi har haft ett antal inställningar utlösande över natten vilket analyseras i videon, så var noga med att se upp för alla affärer du kan ha skrivit in. Detta lämnar oss dock med några få nya inställningar för idag. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan bli anmäld som snart som videon går live. In idag s analys jag s kasta två potentiella uppställningar, en NZD USD kort och en CAD JPY kort. Den korta JPY-kortet ser ganska bra ut, och jag kan handla det på 12-timmarsdiagrammet. NZD USD-korten bildar dagligen så den tidigaste det kommer att utlösas är efter 22 00 GMT. Denna analysvideo var korrumperad och jag kunde bara återställa hälften. Den goda nyheten är den halva som gick förlorad var ganska tråkig och jag upptäckte inte några inställningar. Fortsätt läsa. I dagens analys tar jag en sista titt på måndagen s framgångsrika NZD USD kort Jag hittar också tre andra potentiella inställningar AUDJPY, NZDCAD och GBPCAD, alla shorts Kolla in analysvideon för en detaljerad uppdelning. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart som möjligt videon går live. In dagens analys jag upptäcker inga nya inställningar Men den korta NZD USD-inställningen som jag diskuterade i går har analysen utlöst, så jag delar min spelplan för denna handel. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så Du kan få besked så snart videon går live . Den nuvarande listan är Tekniska grundläggande nyheter om valutor Jag skulle rekommendera nyare handlare att inte handla enbart på yttre åsikter eftersom det inte vore t cementera din egen metod eller skäl för handel. Utmärkt webbplats för om du vill ha en överblick över marknaderna och dagliga rapporter inkluderar också en handelsdagbok och mycket medieuppmärksamhet. En bra blogg för nya aktörer investerare Många av de 10 bästa listorna för att bläddra igenom. Det här är helt fantastiskt Jag kan inte värdera det här Det är en av de bästa pärlorna på internet Podcasts som intervjuar framgångsrika näringsidkare, några är anmärkningsvärda som50pips, Walter Peters Chris Kapre. Hittade detta när du gör podcast länken nedan, det är faktiskt riktigt bra högkvalitativa saker blogg baserat på massor av pedagogiskt material. En vecka podcast som intervjuar framgångsrika näringsidkare Tack för det här. Har inte haft mycket chans att kolla detta, men första intrycket är trevligt. Tungt orienterad mot fundamenten Bra nyhetsportal som skickas av dina vinterdäck tack. Tungt visuellt orienterad perfekt för nybörjare Massor av infographics och info Inskickad av dig gumballfrank. En blogg som fokuserar på personlig utveckling som en näringsidkare absolut nödvändig Det kommer att hjälpa dig att fokusera på din resa till trading omnipotence.2 7k Visningar View Upvotes Inte för Reproduction. Top 10 Forex Blogs. Here sa lista över mina topp 10 forex bloggar jag följer dessa bloggar via min RSS-läsare med jämna mellanrum, och jag tycker att de är intressanta och väldigt informativa. Jag tror att de borde vara på varje Forex Trader s feed. So, här är min topp 10 Forex blogs. Kathy Lien Chef för valutaforskning på Global Forex Trading GFT Hon ger intressant teknisk och grundläggande analys, valutasignaler och strategier. En betydande del av inlägg är av hennes intressanta TV-intervjuer. Valutan Tankar Larry Greenberg, en veteranekonomekonom, förar valutafrågor från många ställen över hela världen och djupgående Analys av aktuella händelser. Forex Blog Denna Forex blogg är skriven av Andrei Sedan 2006, Andrei s utmärkta bloggar Forex nyheter, uppdateringar om Forex-programvara inklusive kod, tekniska linjer och mycket mer. Trading NRG L Ior Cohen ger djup dagliga, veckovisa och månadsanalyser, prognoser, nyheter och mer om allt relaterat till olja, guld, råvaror och mer. Ett måste för alla som handlar dessa finansiella instrument. Francesc Riverola VD för FXStreet tillhandahåller Forex Industry News, detaljerad statistik om hans stora valutaportal och kryddar upp sin blogg med andra saker också. Forexartiklarna James Wooley talar om främmande strategier, valutahandelsidéer och more. Trading U Chicago Blog Jay Norris skriver om psykologiska effekter av Forex trading, trading mönster, teknisk analys och mycket mer. Vinnare Edge Trading Sist men inte minst, Casey Stubbs på Winners Edge Trading, med ett särskilt fokus på ett av de mest populära valutaparen EUR USD Hans stora inlägg om handelspsykologi har också en stor andel i hans content. Only bloggar finns i denna lista Medan det finns många definitioner för bloggar, och det finns en bra linje mellan en blogg eller en webbplats, håller jag med två definitioner chronologica lly beställt i omvänd sista inlägget först och möjlighet att kommentera Det finns massor av bra Forex-webbplatser där ute, jag listade här bara bloggar. Jag listade här bara bloggar som är till min smak. Ingen betalade mig för detta inklusive honom på den här listan Ordern i listan representerar inte en intern ranking. Uppdaterad november 2016 Det här är en gammal lista och länkar som inte fungerar har tagits bort. Jag har ibland dessa bloggar på mina Forex Links för helgenposterna. Denna lista komponerades efter Casey Stubbs gjorde en liknande lista som jag är hedrad att vara en del av. Genom Casey s-listan får jag veta nya bloggar. Njut Finns det någon annan forex blogg som du rekommenderar. Vänligen kontakta mig. Jag hoppas du gillar min blogg också Du välkommen att prenumerera via e-post eller via RSS. Om författaren. John Elam grundare, författare och redaktör Jag har varit i Forex trading i över 5 år och jag delar erfarenheten som jag har och den kunskap som jag har ackumulerat efter att ha tagit en kort kurs om forex Som många forex handlare, Jag har tjänat den stora delen av mina kunskaper på det svåra sättet Makroekonomi, effekterna av nyheter på de ständigt växande valutamarknaden och handelspsykologin har alltid fascinerat mig Innan jag grundat Forex Crunch har jag arbetat som programmerare i olika högteknologiska företag I har en B Sc i datavetenskap från Ben Gurion University Med tanke på denna bakgrund har forex-programvara en relativt större andel i inläggen Yohay s Google Profile. Related Posts.

No comments:

Post a Comment